Miałam już w tym roku nie pisać więcej o polskich premierach kosmetycznych (TEN PRZEGLĄD w zamierzeniu miał być ostatnią prezentacją nowości), ale tyle się dzieje, że grzechem byłoby nie wspomnieć o produktach, które na rynku pojawiły się w przeciągu ostatniego miesiąca ;) A co takiego ciekawego się pojawiło? Kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów o fenomenalnych składach, kolejne naturalne kosmetyki do makijażu, nowe kosmetyki dla dzieci, a także produkty do ochrony ust przed czynnikami zewnętrznymi. O najbardziej interesujących nowościach tradycyjnie pozwoliłam sobie napisać nieco więcej - na końcu znajdziesz też kilka zapowiedzi, na które jeszcze chwilę przyjdzie nam poczekać.
Zapraszam Cię serdecznie na przegląd tegorocznych jesiennych nowości kosmetycznych, których zdecydowanie nie możesz przegapić!
JESIENNE NOWOŚCI KOSMETYCZNE, KTÓRYCH NIE MOŻESZ PRZEGAPIĆ
Prawdę mówiąc, do poruszenia tematu jesiennych premier zmotywowała mnie marka HAGI za sprawą swoich naturalnych nowości do twarzy! Do oferty tej lubianej marki dołączyły pod koniec października cztery wyjątkowe produkty o właściwościach przeciwstarzeniowych i do pielęgnacji cery mieszanej. Duet anti-aging tworzą naturalny krem oraz eliksir do twarzy, oba o cudownym, świeżym zapachu magnolii! Oba kosmetyki zapewnią Twojej skórze solidną porcję młodzieńczej regeneracji. HAGI połączyło w nich polisacharydy z alg oraz niskocząsteczkowy kwas hialuronowy z ekstraktem z drzewa Tara i frakcją oleju sezamowego o właściwościach uelastyczniających. Zawarty w kosmetykach beta-glukan dodatkowo przyniesie ukojenie skórze wysuszonej i podrażnionej. Z kolei w skład naturalnego zestaw pielęgnacyjnego do cery mieszanej wchodzą krem do twarzy oraz olejowe serum. Kosmetyki zawierają wyciąg zielonej herbaty i jaśminu, a także bogatą mieszanką ekstraktów roślinnych. Połączenie cennego oleju z awokado oraz lekkich olejów z ryżu i słodkich migdałów z dodatkiem skwalanu i beta-glukanu perfekcyjnie odpowiada na potrzeby cery mieszanej. O młody i zdrowy wygląd skóry zadba aktywna frakcja z oleju sezamowego wraz z nawilżającym ekstraktem z bambusa. Nowe kosmetyki do twarzy HAGI możecie kupić pojedynczo lub właśnie w dwóch zestawach (duetach pielęgnacyjnych). Sama mam już przyjemność testować duet anti-aging i muszę przyznać, że kosmetyki są naprawdę przyjemne!
Nowe dziecko pojawiło się również w portfolio CLOCHEE, która jest jedną z moich ulubionych polskich marek kosmetyków naturalnych. Użyta przeze mnie przenośnia nie jest przypadkowa - tym razem marka stworzyła linię produktów do pielęgnacji dziecięcej skóry! W serii CLOCHEE BABY & KIDS znajdziesz obecnie pięć produktów: naturalne masełko do twarzy i ciała, aksamitną emulsję do kąpieli, delikatny szampon-żel do mycia, otulającą oliwkę pielęgnacyjną oraz S.O.S krem do zadań specjalnych. Jak widzisz, jest to taki "podstawowy" zestaw, z którym bezpiecznie zadbasz o skórę Twojego maleństwa już od 1. dnia jego życia. Kosmetyki CLOCHEE BABY & KIDS są bogate w substancje aktywne pochodzące z roślin. Zawierają ekstrakty z ziół, kwiatów i owoców, oleje roślinne, wyciągi z warzyw, drzew czy orzechów - każdy z nich ma naturalną moc nawilżenia czy odżywienia skóry, dzięki czemu może być stosowany do wrażliwej skóry maluchów, również z AZS. Warto dodać, że kupując kosmetyki z nowej serii CLOCHEE, pomagasz dzikim zwierzętom żyjącym w Polsce. Marka zobowiązała się przeznaczyć część dochodów ze sprzedaży nowej linii na wsparcie Dzikiej Zagrody w Jabłonowie, która opiekuje się dzikimi gatunkami, w tym także zagrożonymi w naszym kraju rysiami. Na etykietach produktów widnieje właśnie wizerunek sympatycznego rysia, któremu nadano imię Ryszard.
Kosmetyki do pielęgnacji dzieci nie jedyne nowości od CLOCHEE. W sprzedaży pojawił się jeszcze odżywczy duet: konopny peeling solny z nasionami maku i olejem makowym, a także bogate masło do ciała o zapachu świeżego ogórka. Jest to nowa odsłona tego produktu, w którego składzie znajdziesz m.in. masło shea, olej jojoba i olej ze słodkich migdałów. A tak prezentują się na żywo kosmetyki CLOCHEE BABY & KIDS:
Rozrosła się także oferta marki BIOLAVEN, a trzeba wiedzieć, że nowości pojawiają się w niej niezwykle rzadko. Tym razem firma SYLVECO postawiła na produkty do kompleksowej pielęgnacji włosów, czego wynikiem są trzy lawendowe kosmetyki: szampon regulujący do codziennego stosowania, winogronowa maska emolientowo-humektanowa do włosów oraz cukrowy peeling do skóry głowy. Wszystkie kosmetyki mają naturalne składy i są dedykowane do pielęgnacji każdego typu włosów. Szampon ma działanie normalizująco-nawilżające. Delikatnie, ale skutecznie oczyszcza, a dzięki zawartości kwasu salicylowego i ekstraktu z lawendy, reguluje proces keratynizacji i wydzielania sebum przy tłustej skórze głowy. Olej z pestek winogron i oliwa z oliwek, w połączeniu z bogatym w polifenole ekstraktem ze skórki winogron, tworzą kompleks nawilżający, który zpewnia włosom miękkość i gładkość. Naturalny olejek eteryczny z lawendy znany jest ze swoich odświeżających i wzmacniających właściwości. Maska do włosów zawiera olej z pestek winogron, skwalan i masło Avocado, które silnie wygładzają i zapewniają połysk. Ekstrakt ze skórki winogron, gliceryna, panthenol i kwas mlekowy, optymalnie nawilżają, dzięki czemu włosy są miękkie i odpowiednio dociążone. Zawarte w masce roślinne analogi silikonów tworzą na powierzchni włosów specjalną powłokę, chroniąc je przed utratą wilgoci i uszkodzeniami mechanicznymi, a olejek eteryczny z lawendy pozostawia na włosach świeży, delikatny zapach. Peeling do skóry głowy powinien zainteresować szczególnie te osoby, które zmagają się z łupieżem. Dzięki zawartości zmielonych pestek winogron, ksylitolu i kwasu salicylowego, kosmetyk dokładnie oczyszcza z nadmiaru zrogowaciałego naskórka, regulując aktywność gruczołów łojowych i procesy keratynizacji. Dodatkowo odżywia i stymuluje cebulki włosów do szybszego wzrostu. Oleje z pestek winogron, laurowy i rycynowy oraz oliwa z oliwek odżywiają i wygładzają włosy.
Premierami w ostatnim czasie wręcz zasypuje nas marka SHY DEER - ku radości swoich fanów, do których i ja już chyba należę ;) Od mojego ostatniego wpisu poświęconego nowościom kosmetycznym, w ofercie Nieśmiałego Jelenia pojawiły się: fenomenalny krem do rąk i paznokci o działaniu regenerująco-ochronnym (mam, używam, polecam!), kremowy peeling do ciała (który nie tylko oczyszcza skórę, ale i ją pielęgnuje - również mam i polecam!), a także hit sprzed kilku dni - naturalny podkład pielęgnujący w trzech odcieniach. Ten ostatni produkt, jak mówią twórcy marki, balansuje między podkładem a kremem BB. Wspaniale nawilża, wygładza i wyrównuje koloryt skóry, a także delikatnie ją matuje. Można go stosować samodzielnie lub z kremem/serum, jak również łączyć z innymi kosmetykami do makijażu lub pielęgnacji. Co ważne, podkłady SHY DEER nie zawierają żadnej substancji zapachowej, więc jeśli drażnią Cię zapachy sklepowych podkładów, tego typu kosmetyk może być dobrą opcją. Nie testowałam jeszcze podkładu pielęgnującego, ale na podstawie moich doświadczeń z innymi produktami SHY DEER mogę napisać, że na pewno warto mu się przyjrzeć bliżej, jeśli szukasz alternatywy dla drogeryjnej kolorówki!
A teraz o zupełnie nowej marce. Jestem pewna, że znasz HERBAPOL - producenta ziołowych herbat, syropów owocowych czy dżemów. Być może jeszcze nie wiesz, że przedsiębiorstwo to niedawno wyszło poza branżę spożywczą, próbując swoich sił w segmencie kosmetyków. Korzystając z ponad 70-letniego doświadczenia i wiedzy dotyczącej ziół i roślin, HERBAPOL wprowadził na rynek własną markę kosmetyczną o swojsko brzmiącej nazwie POLANA. Pozytywnie zaskoczyła mnie oferta marki - nie sądziłam, że od samego początku będzie tak bogata, spodziewałam się raczej "badania rynku" ;) Aktualnie POLANA proponuje trzy programy naturalnej pielęgnacji twarzy: nawilżanie z chabrem bławatkiem, rewitalizację ze stokrotką, a także odmładzanie z ekstraktem z maku lekarskiego. W każdej z serii znaleźć można kilka różnych kosmetyków (m.in. kremy, toniki, sera), opartych na naturalnych składnikach. Co ciekawe, ich działanie uzupełniają specjalnie opracowane suplementy diety, bogate w wyciągi roślinne, witaminy i składniki mineralne, połączone z kwasem hialuronowym, koenzymem Q10 lub kolagenem, ponieważ HERBAPOL stawia na dwukierunkową pielęgnację - od zewnątrz i od wewnątrz. Ofertę kosmetyków uzupełniają naturalne maseczki do twarzy do różnych typów cery oraz pomadki pielęgnacyjne do ust. Główną rolę w produktach marki gra czerwona koniczyna, zwana rośliną kobiet. Choć wygląda niepozornie, skrywa w sobie moc składników aktywnych, a dzięki unikalnemu połączeniu z innymi ekstraktami roślinnymi wspiera kobiety w trosce o kondycję i piękno skóry oraz zapewnia odmłodzony i promienny wygląd. Niewątpliwym wyróżnikiem produktów marki POLANA są przepiękne etykiety z kwiatowym motywem, które z pewnością będą zwracać uwagę konsumentów; na każdym z nich przewija się rysunek wspomnianej czerwonej koniczyny. Ja na pewno w niedalekiej przyszłości sięgnę po maseczki i po pomadki ochronne do ust POLANA - a Ty?
CO JESZCZE POJAWI SIĘ NIEBAWEM W SPRZEDAŻY?
Nowości kosmetyczne pojawiają się praktycznie non stop. Dziś chciałabym wspomnieć o zapowiedziach dwóch polskich manufaktur. Pierwszą z nich jest krem SPF 50 od marki ASOA, którego premiera niestety przesunęła się nieco w czasie; wiem też, że ASOA ma w planach kolejne nowości.
Kolejna zapowiedź dotyczy rozszerzenia oferty kosmetyków HERBS & HYDRO o dwa nowe konopno-śliwkowe produkty: szampon i odżywkę. Zamawiajcie je w ciemno, uwielbiam szampony i odżywki w kostce tej marki, a kondycja moich włosów po nich bardzo się poprawiła! ;) Ekipa HERBS & HYDRO pracuje nad tym, aby oba kosmetyki były dostępne w sprzedaży na Black Weekend w dniach 27-29 listopada. Trzymam kciuki, żeby się udało!
Marka LOST WITH BOTANICALS wspomniała, że przed Gwiazdką premierę będzie mieć mikro pierwsza partia jej nowego naturalnego skarbu - sama z niecierpliwością czekam na więcej szczegółów!
W środę 18 listopada premierę będzie mieć nowy kosmetyk marki PLANTEA. Ciekawe, co to będzie... ;)
0 komentarze :
Prześlij komentarz
Komentarze na blogu są moderowane.
NIE PUBLIKUJĘ KOMENTARZY ZAWIERAJĄCYCH LINKI.
Komentarze zawierające treści obraźliwe i złośliwe, a także zawierające reklamy, linki do sklepów i stron firmowych oraz stanowiące wsparcie dla marketingu szeptanego nie będą publikowane.