Co tym razem chcę Wam pokazać? Między innymi różnorodne polskie kosmetyki do męskiej pielęgnacji - olejki do brody, spray do włosów i wodę kolońską, szampony w kostkach, naturalne kremy do twarzy, zestawy do profesjonalnego oczyszczania cery, preparaty do włosów czy balsamy do ciała. Nie zapomniałam też o mydłach i kremach do rąk - wśród nich również znajdziecie gorące premiery! Przy okazji przypominam, że stworzyłam dla Was również przegląd polskich żeli antybakteryjnych i środków do dezynfekcji - warto w niego zerknąć, jeśli szukacie tego typu produktów! W nim również pojawiło się kilka nowości!
Jeśli macie swoje ulubione marki kosmetyczne, to zróbcie u nich teraz zakupy, proszę - żeby się nie okazało, że za miesiąc czy dwa przestaną istnieć!
Pomóżcie im przetrwać kryzys, który już dotknął polskich przedsiębiorców!
Pomóżcie im przetrwać kryzys, który już dotknął polskich przedsiębiorców!
NOWOŚCI NA POLSKIM RYNKU KOSMETYCZNYM 2/2020
W poprzednim tegorocznym przeglądzie nowości wspomniałam Wam o prebiotycznych kremach do twarzy GIFT OF NATURE, marki stworzonej przez Elfa Pharm Polska. Po pozytywnych ocenach krakowskie przedsiębiorstwo postanowiło rozszerzyć portfolio nowego brandu o kolejne wegańskie kosmetyki: produkty do mycia twarzy, które nie naruszają warstwy hydrolipidowej skóry, tonizujące mgiełki z ekologicznymi hydrolatami, regenerujące i łagodzące kremy do rąk, lekkie i odżywcze balsamy do ciała, pielęgnujące żele pod prysznic, szampony oraz odżywki do włosów w wersji regenerującej, odświeżającej i wzmacniającej, a także o prebiotyczne serum do skóry wrażliwej. Receptury kosmetyków opracowano z myślą o różnych problemach skóry, stąd też podzielono je na te do skóry wrażliwej, mieszane, naczynkowej, suchej i odwodnionej. W składzie 98% stanowią składniki pochodzenia naturalnego, takie jak hydrolat z jaśminu, olej z czarnuszki, masło shea, ekstrakt z lipy, hydrolat z czystka czy olej arganowy. Miałam już przyjemność używać kilku kosmetyków do skóry wrażliwej i jestem nimi szczerze zachwycona! Na pewno sięgnę po kolejne - w planach mam zakup szamponu do włosów i żelu pod prysznic. Na ten moment kosmetyki zamówicie online w internetowym sklepie marki, a od 25 kwietnia będą one dostępne w salonach stacjonarnych sieci Rossmann.
W marcu swoją premierę miała marka FACEBOOM, czyli młodsza siostra marki BODYBOOM, znanej głównie z różnorodnych peelingów kawowych. FACEBOOM to linia również wegańskich kosmetyków do codziennej pielęgnacji twarzy, w której znajdziecie aż siedem produktów zawierających w swoim składzie od 95% do 99% naturalnych składników: oczyszczajcą wodę micelarną, oczyszczającą piankę, puder enzymatyczny do oczyszczania twarzy, peeling gruboziarnisty, matująco-detoksykujący krem, nawilżająco-kojący hydro krem, gumową maskę algową. Jestem pewna, że właśnie maska peel-off, zawierająca w swoim składzie różową glinkę, sok aloesowy i borówkę amerykańską, okaże się największym hitem całej serii! Warto wspomnieć, że wszystkie kosmetyki FACEBOOM posiadają certyfikat organizacji VIVA VEGAN oraz certyfikat PETA i zostały wyprodukowane z uwzględnieniem ekologicznych rozwiązań przyjaznych naturze. Formuły zostały zamknięte w ekologicznych tubkach i kubeczkach wykonanych w 100% z ecyklingowanego materiału. Etykiety są przyjazne środowisku - powstały z BIO folii, z kolei lekkie elementy kartonowe wykonano z papieru, z ekologicznie zarządzanych upraw leśnych. Nadają się one w 100% do recyklingu. Kosmetyki stacjonarnie znajdziecie już w sklepach sieci Rossmann. A, nie pamiętam, czy wspominałam, ale od 1 czerwca 2019 roku markę BODYBOOM przejęła firma BIELENDA.
Na blogu nie prezentowałam Wam jeszcze kosmetyków SHY DEER. Marka ta, inspirowana dobrodziejstwami natury i lasu, tworzy produkty o naturalnym składzie, opartym na hydrolatach i ekstraktach roślinnych. Wyróżniają ją bardzo ciekawe opakowania, z drewnianymi elementami ze szlachetnego drzewa bukowego i jesionowego. Pochodzą one z Włoch, z lasów zarządzanych w sposób zrównoważony. Jako że nie ma dwóch jednakowych kawałków drewna, każde opakowanie jest wyjątkowe! W ofercie marki znajdziecie kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów - między innymi kremy do różnych rodzajów cery, tonik nawilżająco-odświeżający, emulsję do demakijażu, serum, krem pod oczy, masełko do ust czy peelingi. Nowością jest naturalna maseczka do twarzy Beauty dla wszystkich typów skóry. Jest świetna! Zawiera 99,1% składników pochodzenia naturalnego - w tym eliksir szwajcarskiego wina lodowego (uwielbiam je!), hydrolat różany, który zastąpił w składzie wodę, koenzym Q10 czy witaminy. Maseczka bardzo dobrze nawilża cerę - polecam!
Poznańska marka PUREPURA również debiutuje na moim blogu. Oferuje ona pierwsze na polskim rynku ECO-dermokosmetyki do precyzyjnego demakijażu. Są one dostępne w trzech zestawach. Każdy składa się z: 1. olejku; 2. mydła; 3. toniku dwufazowego. Uzupełnieniem każdej serii są peelingi enzymatyczne. Wszystkie produkty mają potwierdzoną skuteczność w badaniach in vivo. Świetnie oczyszczają twarz, dbają o odpowiednie nawilżenie i natłuszczenie skóry oraz zapobiegają utracie wody z naskórka. W ofercie znajdziecie: 1. zestaw dedykowany skórze trądzikowej, mieszanej, problematycznej, który już stał się bestsellerem; 2. zestaw dedykowany skórze dojrzałej, naczynkowej; 3. zestaw dedykowany skórze wrażliwej, suchej. Kosmetyki PUREPURA to czyste i przejrzyste składy, bez zbędnych wypełniaczy oraz maksymalne stężenie naturalnych substancji aktywnych.Receptury bazują na najczystszych, certyfikowanych składnikach: BIO ekstraktach roślinnych,surowych BIO olejach, ekologicznych hydrolatach. Wszystkie kosmetyki są w 100% naturalne i wegańskie, a marka działa zgodnie w filozofią less waste - produkty są dostępne w szklanych butelkach i słoikach, bez zbędnych kartonowych opakowań.
Jeśli szukacie dobrych, naturalnych kosmetyków do pielęgnacji brody i włosów, koniecznie zapoznajcie się z produktami marki MUSTH. Do niedawna w asortymencie MUSTH znajdowały się wyłącznie olejki do brody. Są to eliksiry do pielęgnacji męskiego zarostu o odżywczych właściwościach i niesamowitych zapachach. Marka nie zamyka się jednak wyłącznie na brodaczy! 4 kwietnia swoją premierę mieć będzie seria BALTYCKI, w skład której wchodzą woda kolońska Baltycki Cologne oraz mgiełka modelująca do włosów i brody Baltycki Spray. Obydwa dzieła inspirowane są Pomorzem, ukochaną krainą twórcy marki - Tomasza, dumnego gdańszczanina. Tomasz z dnia na dzień uchyla kolejnych rąbków tajemnicy dotyczących jego kosmetyków. W kompozycji zapachowej Baltycki pierwsze skrzypce gra jałowiec, a także cedr i sandałowiec. Baltycki Spray to naturalna mgiełka na bazie soli morskiej i ekstraktów z nasion lnu i chia. Pięknie stylizuje włosy, zapewniając im objętość i teksturę, jednocześnie je odżywiając. Twórca marki jest ponadto barberem, zatem doskonale wie, jakich kosmetyków potrzebują mężczyźni!
Uwadze osób o wrażliwej skórze i alergikom polecam naturalne kosmetyki marki HOLA CARE. Są one hipoalergiczne i bezzapachowe, i oczywiście wolne od alergenów, parabenów, silikonów czy syntetycznych zapachów. W ofercie znajdziecie różnorodne kremy do twarzy - na przykład krem normalizujący z liści brzozy, krem łagodzący z olejem z czarnuszki czy krem przeciwzmarszczkowy z bawełny, piankę myjącą, maskę algową do twarzy, piankę do higieny intymnej oraz kosmetyki do męskiej pielęgnacji. W ich recepturach znajdziecie wyciągi roślinne, między innymi olej z czarnuszki, ekstrakt z kwiatów chabra bławatka, ekstrakt z kwiatów Maku Polnego czy ekstrakt z bawełny.
Mnóstwo nowości jak zwykle ma dla swoich klientów marka LIRENE. Tym razem Laboratorium Kosmetyczne Dr Ireny Eris opracowało serię Organiczny Czarny Tulipan, w której znajdziecie kilka różnych kremów do twarzy z ekstraktem z kwiatów holenderskiego czarnego tulipana, a także serię Sencica, którą tworzą probiotyczne kremy do twarzy i maska jogurtowa ze szczepami bakterii kwasu mlekowego. Nowością są również BIO Wody Micelarne na bazie polskich ziół i urzekające egzotycznymi zapachami balsamy oraz mleczka do ciała.
- Justyna
0 komentarze :
Prześlij komentarz
Komentarze na blogu są moderowane.
NIE PUBLIKUJĘ KOMENTARZY ZAWIERAJĄCYCH LINKI.
Komentarze zawierające treści obraźliwe i złośliwe, a także zawierające reklamy, linki do sklepów i stron firmowych oraz stanowiące wsparcie dla marketingu szeptanego nie będą publikowane.